lördag 28 november 2009

veckan som vart...

Hej! Ja veckan som vart har vart rätt hektisk, träning måndag och tisdag kväll onsdag kväll föreläsning. En föreläsning om språk, där vi trodde vi skulle få möjlighet att ställa en del frågor. Det var en talpedagog och en person från en språkförskola. Och de hade skickat ut ett helt kompendium som vi läste igenom. De börjar med att säga att de kommer prata så mycket att det inte kommer finnas tid till frågor (?!) Och sen läser de ur kompendiumet rätt upp och ner!! Men hallå! Va det inte en föreläsning? Papprena hade vi ju redan läst! Nej det var fruktansvärt dåligt....Ja meningslös tid....
På jobbet börjar de små trollen bli sjuka igen, skickade hem en del i torsdags med feber. Så på fredagen hade jag två små troll. Den här veckan som kommer blir oxå full, måndag piercing ( inte jag men dottern ) Och träning. Tisdag möte med BUP och resurs, träning, onsdag möte, torsdag möte med resurs om Lillens dyskalkyli utredning. Ja så tid för att blogga blir väl lördag nästa vecka.
Jag har allafall julpyntat och bytt överdrag på möblerna i v-rummet. Det blev jätte fint. Bytt gardiner har jag gjort oxå. Det är så skönt när det är klart. Jag stog väl och strök dessa möbelöverdrag i två timmar igår.
Vi har oxå hunnit iväg och köpt några julklappar i dag. Nej Lillan jag kommer inte skriva vad vi köpt! Lillan är hos pojkvän i helgen och Lillen sov över hos kompis igår idag har han tittat på handbollsmatch och vart och käkat pizza med sitt handbollslag. Han kommer väl snart hem tror jag. Hörs då! Tjing!

Inga kommentarer: