söndag 15 november 2009

Bättre...

Ja nu känns det bättre men inte helt bra...Men jag går och jobbar imorgon. Och jag känner mig så pass bra så blir det bodypump i morgon. Idag har vi gjort rent akvariumet, och frostat av en frys och då blir kylen oxå ren eftersom man måste stänga av allt för att kunna frosta av. Få se om jag hinner den andra oxå. Skulle ju va skönt att båda är klara. I vårt akvarium har vi malawiciklider som simmar runt. Jätte fina. Men nu känner jag att jag skulle vilja ha lite nya fiskar däri. Får väl se om det kan bli något nytt. Kul med alla färger som finns på dessa fiskar. Har vart och handlat och idag blir det hemmagjord pizza till middag, very mums. Ja och så ska jag tvätta och bädda och göra rent toaletterna tänkte jag. Dammsuga får bli till helgen. Man kan ju inte hinna allt på en dag. Och det är inte lika tråkigt att göra lite i taget! Tjing!!

Inga kommentarer: