onsdag 11 november 2009

Sjuk :(

Vaknade igår morse dunder förkyld... Tänkte bara åh nej nu kommer jag aldrig få sprutan, så jag ringde skolsyster och frågade. Hon sa det var ok om man inte hade feber över 38.5 och det hade jag ju inte. Så jag gick och tog sprutan och det kändes ju ingenting. Sen fram på dagen började jag känna mig lite trött och seg, inte så konstigt med tanke på att jag blivit förkyld. Hade personalmöte på kvällen och började då få ont i kroppen. Mest i revbenen och ryggen. Sen gick jag hem och stoppade mig i ett bad. Gick och la mig, men hade sån frossa så jag låg med kläder på mig under täcket och frös ändå. Sen sov jag jätte dåligt inatt, och har fortfarande ont i kroppen, så jag blir hemma med min snuva imorgon med. Är ju svårt att avgöra vad som kommer med förkylning och vad som är biverkning....Lillen har ont i armen och har haft ont i huvudet i dag. Annars allt ok. Hoppas han slipper andra biverkningar! Lillan trodde de skulle få ta sprutan nästa vecka, men idag i skolan hade de sagt i december....då får vi gå någon annanstans med henne. Nä nu tillbaka till soffan och ryggläge. Tjing!

Inga kommentarer: