torsdag 5 november 2009

Torsdag...

Hello! Nästa vecka är det dags för vaccination mot svininsen! Både jag och Lillen allafall. Om man nu inte går och blir förkyld eller något annat så man inte får ta den! Skulle ju vara typiskt. Men med alla kryp som nyser på en så är väl risken rätt stor. Kände igår på träningen att det sved lite i halsen därför blev det vila idag, annars hade jag tänkt gå på bodypump. Men man ska ju inte träna när man känner av halsen har jag förstått. Annars har jag lagom träningsvärk efter pumpen i måndags. Men det ska kännas! På måndag har vi gäst instruktör som ska köra special pass i step och aerobics. Kanske provar aerobics? Men min kordination är inte på topp. Brukar bli hel knasigt när jag försöker, och det slutar med att jag bara skrattar. På bumpan finns en rörelse med steg som jag bara inte kan få till! Och det är så irriterande....Jag blir galen. Men det är strunt samma. Jag gör någon rörelse som liknar den så ingen märker att jag gör fel, förutom kanske läraren som har överseende och bara ler. Tur e väl det. Dags att titta på tv! Tjing!

Inga kommentarer: