fredag 20 november 2009

Länge sedan

Halloj! Har verkligen inte haft tid att blogga....Fullt ös på jobbet och med träningen. Och läkar besök med Lillan, dyskalkyli utredning med Lillen. Ja det har vart fullt upp. I onsdags hade vi en vikarie på boxning, och det var inte kul. Det var en ung tjej som tränade karate i vanliga fall, och hade 40 min uppvärmning och mycket pladdrande och lite boxning....En riktig besvikelse....Vi gick innan det var slut. Så illa var det. Men det blir väl bättre nästa vecka.
Va trött man är nu när det är mörkt ute...Man kommer knappt upp ur sängen. Det regnar hela tiden dessutom. Det är så tråkigt. Men man får tända ljus och det är mysigt. Slutade tidigt idag, gick och handla och fick ett super bra middags tips, nämligen vitlöks fylld lövbiff med potatis gratäng! Mums säger jag bara. Så det blir det till middag idag.
Igår var jag på ljus party. Alltså vill man betala flera hundra för ljus? Nej inte jag. Det fanns jätte fina ljushållare och jag var nära att köpa de, men det finns ju mycket billigare i flera affärer. Så nej tack! Men det var trevligt och gott med fika! Nu ska jag fika och facebook nörda lite.

Just det, har en knöl i leden på mitt finger...innsidan av långfingret...Mycket skumt. Ömmar lite och har suttit en vecka snart.
Tjing!

Inga kommentarer: