söndag 1 november 2009

Ont i ryggen =(

Vaknade i morse med ont i ryggen, har gjort det två dagar. Det brukar gå över efter en stund. Men idag flyttade värken på sig, så när det kändes bra i korsryggen fick jag plötsligt jätte ont under vänster skulderblad...Det gör ont när jag rör mig och när jag andas. Kanske en muskelinflammation? Ont gör det allafall! Men det kommer inte så lägligt, jag behövs verkligen på jobbet imorgon. Så jag hoppas värken gått över...Tog en ipren förut och det hjälpte ganska bra. Åh, jag som så gärna ville träna bodypump i morgon!! Jag blir galen. Ber till högre makter att värken släpper tills imorgon. Jag kommer inte kunna lyfta en liten om jag har så här ont! F..!
Annars har jag vart och handlat, handla för tre dagar så jag skulle slippa stressa när jag ska träna,( jag tänker ju posetivt och tror jag ska vara bra imorgon. ) Så har jag försökt handla sånt som är lätt lagat, utan att man ska behöva köpa ravioli eller något liknande som man värmer i micron. Så det blir gryta imorgon och pasta med sås på tisdag. Det blir väl bra. Gäller ju att försöka planera. Men jag som har en minut till affären blir ju lite bortskämd...Ja ja så e det med det. Hörs då! Tjing!

Inga kommentarer: