lördag 15 januari 2011

Lustigt...

Lustigt hur fort tiden går när man jobbar, helgen likaså...Så mycket man vill hinna med, men så lite som blir gjort!
Ja ja, nu e det lördag igen, fredagskvällen spenderades i soffan med lets dance, och en stor skål popcorn. Egen poppade som man gjorde innan micron existerade. Så goda, men tror jag hade i lite för mycket olja...Men de vart jätte goda ändå! Men det som e svårt att poppa i kastrull är salta. Det blir aldrig tillräckligt salt! Det hjälper ju inte så mycket att salta efter för allt åker ju ner i botten...Ikväll blir det väl oxå tv och lite mer popcorn. Somnade på soffan igår och sov där hela natten, trodde klockan var två på natten när jag vaknade, för det brukar den vara när jag somnat och vaknat där annars, men nej då klockan var 8.15 så det var bara att gå upp och koka kaffe! Sen har jag tvättar några maskiner tvätt och handlat. Tror jag tvättat sönder en kofta idag...Den släppte väldigt mycket ull när jag tog ur den från maskinen. Råkade nog cenrifugera för mycket...Men vi får väl se när den torkat om den släpper lika mycket. Det gör inte så mycket för den e en rackare när man sätter på sig den och sticks lite här och där, men det går om man har långärmat under. Hörs!

Inga kommentarer: