lördag 1 januari 2011

Året som gått!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tränat
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som du kände? ja
5. Vilka länder besökte du? Inget
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer pengar
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt
8. Vad var din största framgång 2010? Hade jag framgång?
9. Största misstaget? Jag gör aldrig misstag!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara förkyld....
11. Bästa köpet? Har inte köpt något speciellt
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj/vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Skaka rumpan, Love the way you lie
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vart ledig
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat
18. Hur tillbringar du julen? Hemma!
19. Blev du kär i år? Är redan kär
20. Favoritprogram på TV? Criminal minds, law and order, CSI
21. Bästa boken du läste i år? Varför gråter inte emma?
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Allt jag ville ha
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firades hemma av familj
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vinst på lott?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jeans tröja, leggins och tröja
29. Vad fick dig att må bra? Familj och träning
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltid E-type ;)
31. Vem saknade du? De jag förlorat
32. De bästa nya människorna du träffade? Kan inte namnge någon

2 kommentarer:

Lena sa...

Kul idé! Snor listan (men skriver mina egna svar)....

Millaz sa...

Gör det! =)