fredag 21 januari 2011

jobb!

Nu blir det färre inlägg igen, men det är bara för att den här veckan bestått av jobb, träning och föreläsning. En väldigt bra föreläsning som inspirerade mig. Och jag testade en av sakerna igår på jobbet, och fick precis det reslutatet som jag ville ha, och då blev jag så glad och nöjd!
Lillan var i södeträlje igår och tittade på match mellan AIK-södertälje. Lovar att mitt mamma hjärta klappade lite oroligt tills hon var hemma. Älskling åkte och hämtade henne och kompis så de inte skulle vara hemma försent, det är ju trots allt skoldag i dag. Lillen var på stadsteatern i onsdags och såg djungelboken med sin klass. Och de gjorde det på kvällstid och fick därför sovmorgom igår. Det hade vart jätte bra.
Skönt att börja träna igen, men ack så musklerna värkt. Har kört bodypump och zumba. Men så skönt det är! Nu ska jag gå och jobba! Tjing!

Inga kommentarer: