fredag 31 juli 2009

Lugn dag


Hejsan! Idag har det vart en lugn dag. Lillen åkte till en kompis på förmiddagen, han fick sällskap av Lillan som skulle möta en kompis och äta lunch. På em. kom faster och pojkvän hit och åt middag och fikade. Vi åt Wraps. Nu kommer snart mina föräldrar och fikar.


Min lilla kisse har ont i sitt ben. Han har haltat ett par dagar, men i dag såg jag att han har ett litet sår på höften....Vet inte vad han har gjort? Kan ha gjort illa sig på något, eller någon som vart dum mot honom? Hoppas inte det....Men det finns ju riktiga katt hatare! Konstiga typer tycker jag, hur kan man låta bli att tycka om djur?


Snart kommer Lillan hem från bion. ska bli kul att höra vad hon tyckte om "sommaren med Göran". Ja snart är semestern slut och allvaret börjar igen...Kluvna känslor om det. På ett sätt skönt på ett sätt inte...Ska bli kul att se om det blir hysteri i höst ang. svininfluensan. Jag har ju ett sånt yrke där det lätt kan bli lite hysteri! Jag kanske hinner slänga in ett inlägg till senare, beror på om det finns någon dator att låna i huset!

Inga kommentarer: